Retourneren, ruilen en klachten

Retourneren

Wij doen er alles aan om je zo goed mogelijk te informeren over de artikelen die wij aanbieden. Mocht een artikel desondanks niet aan je verwachtingen voldoen, dan kun je het binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen.

Als je je geld terug wilt, stuur je de artikelen ongebruikt en in originele verpakking op eigen kosten retour. Je dient je retourzending vooraf per e-mail aan ons door te geven (info@nicolientje.nl), doe dit onder vermelding van naam, bestelnummer en bankrekeningnummer. Je kunt de artikelen retour zenden aan Nicolientje BV, Weerninklanden 25, 7542 SB, Enschede. Na ontvangst van de retour wordt het factuurbedrag binnen 1 week op je rekening teruggestort.

Ruilen

Uiteraard is het ook mogelijk om een artikel om te ruilen. In dat geval vragen wij je eerst het te ruilen artikel voor retour aan te melden. Je kunt hiervoor het beste bovenstaande instructies volgen. Vervolgens kun je het gewenste artikel bestellen via de normale bestelprocedure. 

Klachten

Voor het aanmelden van een klacht of defect geldt een andere procedure dan voor retourneren van artikelen. Wij verzoeken je om de klacht zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen twee weken aan ons kenbaar te maken. Dit kan per e-mail: info@nicolientje.nl.

We reageren zo spoedig mogelijk op je klacht en zullen, in overleg met jou, het probleem zo spoedig mogelijk oplossen. Als je de klacht per e-mail aan ons kenbaar maakt, verzoeken wij je je bestelnummer en telefoonnummer te vermelden zodat wij contact met je op kunnen nemen. We hanteren een maximum reactietermijn van 7 dagen.